100 frågor

100 frågor
1. Vem är jag? Sara
2. Ålder: 21
3. Personlighet: Sprallig tjej från landet.
4. E-post: En privat och en seriös
5. Stjärntecken: Vädur
6. Jag kommer från: Askersund
7. Jag bor i: Stockholm
8. Vad gör du nu? Jobbar som butikssäljare
9. Vad vill du göra nu? Äta mat, Magen ropar =)
10. Spel: Triss

11. Djur jag är lik: En slingrig orm
12. Lyckonummer: 4
13. Vad är snyggast, brunetter elr  blondiner: En blandning av brunt och blondt.
14. Är du snäll :  Ja
15. Vad gör du när du är arg: Får hjärtklappning och pratar mycket
16. Husdjur: Inga
17. Familj: Föräldrar och stora syster
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hjärtat.
19. Kroppsdel du tycker bäst om? Mina ögon
20. Jag sover : Som en prinsessa brevid min Staffan

21. Bläck eller blyerts? Blyerts
22. Tror du på något? Min Mamma
23. Frisyr: Jobbar på den
24. Hårfärg: Blond
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 1.72
27. Vikt: Mmm...
28. Skostorlek: 41
29. Gillar:  Staffan
30. Ogillar:  Att jag är glömsk

31. Favoritmat: Stuvade makaroner
32. Favoritglass:  Ben&Jerry's
33. Favoritdessert: Chokladpudding
34. Favoritpizza: Kebabpizza
35. Favoritdryck: Kiviks pärondryck
36. Gillar du godis : Är en stor godisråtta
37. Isåfall vilken sort? Mycket röda och rosa godisar
38. Min favoritdrink: Vanilla Sky
39. Min favoritfilm:  ?
40. Min favoritdag: Fredagar.

41. Mitt favoritklädesplagg: Klänningar och kjolar.
42. Min favoritbok: Jag läser väldigt sällan böcker.
43. Min favoritmusik: Radiomusik
44. Min favoritlukt: Staffan
45. Min favoritblomma/planta? : Gerbera
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? Inte vad jag vet
48. Senast köpta skiva: oj, det vara länge sedan.
49. Senast film på bio? Inglorious bastards

50. Bästa låten i världen just nu : Russian roulette
51. Senast lästa bok:  En blomma i Afrikas öken
52. Favoritförfattare: Vet inte.
53. Skriver du dagbok? Nopp
54. Bästa årstiden: Våren
55. Älsklingsfärg: Svart
56. Skulle aldrig ta på dig: Byxdress
57. Vad ville du bli när du var liten? Florist
58. Blev du det? Nä, men man ska aldrig säga aldrig
59. Brinner för: Mig och Staffan
60. Straight, Bi eller gay: Straight

61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? Tänker mycket på döden
63. Fobier ? ......
64. Deppig eller glad? Båda två just nu.
65. Politiskt insatt? Röstar Rött
66. Värdesätter du ärlighet? till 100%
67. Brukar du dra vita lögner? Det händer, det gör de...
68. Är det ok med vita lögner? Om situationen kräver.
69. Känner du en mytoman? Nej
70. Har du pojkvän/flickvän? Ja! <3

71. Är du kär? JA=)
72. Hur tidigt stiger du upp?07.30
73. Är det bra eller dåligt? Ett måste
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv.
75. Gillar du att slåss? Det ska mycket till.
76. Vad har du på dig just nu? Raggsockor och en stor tröja
77. Vad ska du göra ikväll? Titta på Tv hela kvällen
78. När var du senast riktigt full? Tror att det kan ha varit förra fredagen. Minns inte riktigt;)
79. Är du seriös? ;)
80. Hur många väskor äger du: Det är nog 25-30.

81. Hur många bilar har du? En liten Polo
82. Hur många biologiska syskon har du? En
83. Isåfall, vad heter de? Anna
84. Hur många timmar sover du per natt? Minst 6
85. Vem är snyggast i världen? Staffan
87. Ska du duscha idag? En varm dusch lite senare.
88. Vad är det för veckodag? Torsdag
89. Vad är det för datum idag? 5 november 2009
90. Vad gör du nästa år? Hemlis =)

91. Är du likgiltig? Ibland.
92. Hårdrock eller synth? Båda.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet
94. Har du utländska föräldrar? No
95. Gillar du att laga mat? Jag älskar det.
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder i kombination med secondhand
97. Är du sexuellt frustrerad? Nej!
99. Vem är snällast just nu? Min pojkvän.
100. Har du ont nånstans: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0