Biomys

Igår var jag och Staffan på bio, vi såg Flickan som lekte med elden. Den andra av tre filmer och jag hade ganska höga förväntningar på denna film, med tanka på att jag tyckte första filmen var grymt bra och visst var även denna helt fantastisk. Ni som inte har sätt filmerna, har tre kanonbra filmer att se framemot.

Nu längtar man reda efter att den sista filmen ska komma, som har premiär i slutet av november.

Undra varför det är så mysigt att gå på bio egentligen? Jag älskar verkligen att gå på bio, och inte minst med Staffan. Att sitta och hålla honom i handen under hela filmen får hjärtat och slå runt.Så nu hoppas jag på att hela vintern blir fylld med massor av biomys...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar filmerna!

2009-11-17 @ 09:33:32
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0