Första "julklapparna" klar

Idag köpte jag mina första julklappar för i år, eller julklappar och julklappar jag ska göra en presentkalander till Staffan. Jag gjorde en till honom förra året, men då blev det bara ett paket varanan dag fram till jul. I år ska jag försöka få ihop 24 samt julklappar till julafton. Hur nu det ska gå till? Det är så svårt att köpa julklappar, eller presenter överlag till killar. Har ni några ideér vad man skulle kunna köpa? Det behöver inte vara så stora saker i det små, för jag kommer ändå spara det bästa till sist på julafton i alla fall. Jag tycket det är mysigt att pyssla, slå in paket och fixa. Det känns som att jag kommer tillbaka till när man vara liten, när jag och min syster Anna alltid fick en julkalender av mamma. En kalender hon själv hade pysslat med. Det är lite som att föra traditionen vidare =)



Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Det behöver inte vara avancerade saker i ett paket kan det finnas 2biobiljetter, i en annan kan det kanske finnas en 500 lapp och en lapp där det står ikväll ska vi älskling ut och mysa, äta på kinan :O) gör det till något roligt=) Puss på dig

2009-11-09 @ 22:42:02
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0