Linser

Sitter och klickar  hem lite grejer med tanke på att lönen dyker upp imorgon, det gäller att passa på när pengarna finns kvar. Var hos optikern förra veckan och kollade upp synen, eftersom jag tyckte att jag såg så himla dåligt med mina linser och glasögon. Så nu har jag fått lite andra styrkor på både linser och glasögon. Linser beställde jag hem idag, både några par vanliga månadslinser och sedan klickade jag hem ett par färgade linser. Tänkte att det kan vara lite roligt att se hur det ser ut, det är ju styrka i dessa också så se kommer jag göra, sen är det ju frågan om man kommer se bra ut i den färgen. Det fick bli ett par riktigt blå, har i vanliga fall blåa ögon men inte i närheten av denna färg. Ska bli spännande när det dyker upp här hemma. Satt även och kollade lite på glasögon över internet, funderar på om man skulle våga sig på att beställa ett par bågar och glas via internet. Kanske lite väl vågat, när man inte har prövat dem på, men man kan ju chansa. Så länge inte slutnotan drar iväg för mycket ska det nog inte vara några problem.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0