Saknar Familjen Alvarsson

Ganska ofta känner jag en stor saknad av min familj hemma i Askersund, det är som ett tomrum utan dem. Även fast det bara är 25 mil ifrån och det går smidigt och ta tåget hem, så är det svårt att ta sig hem ofta. Jag försöker prata med Mamma/Pappa och syrran nästan varje dag, men jag vet ju hur det kan bli. Jag är ingen person som ser min mobil som något viktigt, konstigt nog. Jag känner inte att jag behöver vara tillgänglig på de viset, så det är ofta jag missar samtal från dom där hemma. Det är därför det är så skönt att jag och mamma har börjat maila nu, så vi håller lite kolla på varandra. Sedan har syrran en blogg, som jag följer och får ta del av hennes vardag och det är tur de, jag vill inte missa en bit. www.annaalvarsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0