Jag är ledig..

Idag är jag ledig, helt underbart att vara ledig på en fredag. Jag har fått mitt nya schema nu och det har blivit väldigt bra ojämna veckor. Jag är ledig varje fredag innan jag går på mitt helgpass lördag och söndag. Förut jobbade jag alltid öppning stäningning fredag, lördag och söndag samt några dagar i veckan också. Det blev alltid lite extra tungt att jobba så intensivt. Så nu njuter jag av ledighet och kommer vara utvilad inför morgondagen. Jag håller på och fixar lite julfint i lägenheten, har faktist tagit fram lite tomtar redan. Känns som att jag inte kommer att få tiden att räcka till annars. Jag har även satt upp nya gardiner i både köket och vardagsrummet, så nu börjar det bli mysigt här hemma.


Den vita panelgardinen 199:- Från RustaKappa från Rusta 79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0