Nackdelen med att bo i Stockholm...

Att jag saknar det sociala som verkar vara väldigt begränsat för min del här uppe. Jag vet att det inte är konstigt alla gånger när jag har har jobbat 24-7 varje dag i nästan ett år. Men det är en stor saknad av att ha folk i sin närhet. Kanske därför jag är extra sårbar när inte Staffan är hemma, som ikväll tillexempel. Det är inget roligt alls. Ursh ibland känns det inge bra alls. Samtidigt vet jag att de personerna jag har hemma, tycker i många lägen att det jag inte hör av mig och verkar vara smått försvunnen. Men det har inte varit lätt när det gäller den biten, det är som om man skjuter det framför sig allt för mycket tills man slutligen inte kommer ihåg att man skulle ta tur med det. Jag är expert på att hamna i den cirkeln. Både när det gäller familj och vänner. Brister man har, så det är väl inte konstigt att man snart inte har så många kvar. Och inte ser det bättre ut här uppe.....

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Jag kommer gillla dig i alla lägen. <3

2009-12-05 @ 02:20:13
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Johannah

Men Sara... Ja det är inte alltid så lätt, men Du har ju klarat dig fantastiskt bra uppe i Sthlm, sen förstår jag att Du känner som Du gör, var samma visa för mig när jag flyttade till Vänersborg. Men, ni kanske inte alltid kommer bo i Sthlm? Jobbar du imorn? Jag kommer till Sthlm idag nämligen, och ska på stan o shoppa imorn :) Kram

2009-12-05 @ 08:57:47
Postat av: Nina

Jag älskar dig ändå - jag vet iallafall alltid var jag har dig min vän! Vi ses snart<3

2009-12-05 @ 15:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ninadiggardig
Postat av: emelie

men älskade vännen du vet väl att jag altid finns här, man hinner inte alltid vara mer social bara för att man är på hemmaplan! ta hand om dig, vi ses snart nu när det blir jul!

2009-12-07 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0