Jobbet är mitt andra hem...

Jobbet har under en längre period blivit som mitt andra hem, känns som man är där i  princip dygnet runt. Men tur är väl de att det handlar om en övergångsperiod så här under semstertider. Försöker att inte klaga, pengarna rullar ju faktist bokstavligt talat in. Bunkrar upp inför höst och vinterhalvåret. Trivs gör jag med, det känns roligt att vara där, trots många timmar=) Det finns dock saker som för stå i kö för att bli utförda, städ, tvätt och andra hushållssysslor. Känns ganska illa när man behöver köpa nytt för att tvätten inte är fixad, och lunch består av en blandning mellan en halvbra hamburgare på BK och kycklingwok på Tasty Thai. Men ordning och reda ska det förhoppningsvis bli snart. Nu är det bara några veckor kvar med sexdagars jobbdagar. Nu längtar man lite till hösten.....

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Jag finns här alltid. <3

2010-08-10 @ 13:04:22
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0